Äntligen fredag!

  2009-03-13 | 10:41:02
Jag missade CP-bussen i morse! Gick till bussen precis den tiden jag alltid brukar göra,o ch när jag har en liiiten bit kvar så kommer bussen, och jag börjar springa som en dåre, men han bara kör förbi :< Så då fick jag muttrandes gå tillbaka hem igen. Snäll som mamma är så skjutsade hon mig till macken så jag fick gå på där. Tack mamma!<3 Hade inte den bussen funnits så hade det blivit en sjukanmälan, eftersom jag slutar klockan tio och inte hinner till skolan innan dess då.

Nu sitter jag dock här, och har slutat, men jag ska umgås lite med Jennfa <3 på stan en stund, och ta tio i ett bussen hem :).


Älsko är fortfarande sjuk :< Eller, har inte hört något från honom sedan igår eftermiddag (han svarade inte på kvällen), men jag tror inte att han är helt frisk ännu. Det är alltid konstigt att vara ifrån honom såhär många dagar (fast inte så många egentligen, haha!), men det blir skönt att träffa honom igen sedan, gud vad jag ska krama sönder honom då! Det känns ju även konstigt att åka hem varenda dag, istället för att variera det med att åka hem till honom, men snart kan jag nog åka dit igen hoppas jag :D.

Nu ska jag ta och möta Jennifer. Det blir nog gles uppdatering i helgen, så ni får ha det så bra och vi hörs på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0