Tisdag (?)

  2009-06-16 | 20:32:31
Hej gott folk!
Ja, det märks verkligen att det är sommarlov nu, jag har ingen koll på dagarna alls! Ska joba på torsdag, så mycket vet jag iaf, haha! Sedan så är det ju midsommar i helgen. Vad ska ni göra då?
Jag ska iallafall hem till pojkvännen och äta lunch, fast jag vet inte hur dags det blir, han och hans föräldrar har jobbat natt då. Efter det blir det ner till mina favoritgrannar, och ha det trevligt där! På lördagen blir det väl att gå ner till näs, som vanligt. Det brukar vara en stor ungdoms- och vuxenfest där, disco för ungdomarna och öltält för de vuxna!

Snart så är det bröllop också, två veckor kvar typ. Usch, nervöst är det, även om det inte ens är jag som ska gifta mig, haha! Jag ska såklart lägga upp massor av bilder efteråt, det lovar jag! Ska ju bli hår och makeup-stylad innan så det måste jag ju visa.

Och veckan efter bröllopet så är det äntligen dags för min födelsedag! Gud så jag har längtat, då blir jag äntligen 18, frihet säger jag bara! Då kommer det väl massor med folk, och jag ska förmodligen in på krogen (blir nog dagen efter födelsedagen tror jag).

Det är väl vad som kommer framöver. Såklart så ska jag försöka att hålla er uppdaterade, men det kan bli lite glest, för dels så är det ju sommar, är det fint väder så vill man ju vara ute, och sedan så är det grymt mycket att göra nu, och att sitta vid datorn är inte direkt den första prioriteringen ;). Men håll ut!


Massor med kramar!
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

asch, tack bby :) <3

2009-06-22 @ 11:21:59
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0