Löön

  2009-06-24 | 11:42:48
Solen skiner, vilket är en riktigt bra anledning till att det har blivit lite glest med uppdateringar. Jag har även jobbat lite, umgåtts med min pojkvän och bara softat. Så nu vet ni!

Imorgon kommer min lön för maj månad. 2478 kr är inte helt fel när man är en fattig tonåring! Även om det är vad min pojkvän tjänar på två och en halv dag typ, haha! Jag är glad att jag får något över huvud taget, och denna lön skall sparas tillsammans med mina andra sparade pengar till körkortet. Få se hur mycket det blir tillslut, jag hoppas att det räcker till en systemkamera också, vilket jag har önskat mig i flera år. :)

Nu ska jag gå ut i solen och njuta, eller jag ska sätta mig på verandan och läsa tills Chrille kommer hem från jobbet :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0