`~ Heal the World ~´

  2009-06-28 | 20:48:09
Jag har inte varit duktig på att uppdatera nu heller, ledsen! Men jag har jobbat ännu mer och sedan njutit i solskenet, så jag har inte haft en tanke på det tyvärr. Och denna vecka kommer det att bli dåligt, det kan jag säga på en gång! Ska jobba måndag-torsdag-fredag, min plastpappa fyller 40 på onsdag och på lördag är det bröllop för mamma och min plastpappa! Veckan efter det hoppas jag att det är lugnt så jag kan skriva lite mer :).

Ja och ingen har väl undgått att höra om Michaels Jacksons bortgång? Jag tänkte inte skriva så jättemycket om det, eftersom nästan alla andra skrivit om det, men jag tycker att det är sorgligt. Man tycks alltid tro att megastjärnorna är odödliga, det ska finnas där jämt liksom, och därför blir man alltid jätteförvånad när någon stjärna dör, oavsett orsaken till bortgången. Tyvärr måste jag säga att Michael inte såg ut att må så bra på bilderna jag har sett på honom de senaste åren.

Jag har alltid älskat hans musik, har inte haft honom som min största idol, men han har varit en av de enda artisterna vars låtar jag aldrig tröttnat på, som jag lyssnat på år in och år ut. Min favoritlåt när jag var mindre var helt klart Billie Jean, som gick varm i min freestyle och sedan på min cd-spelare. Även idag ligger den mig varmt om hjärtat då jag lyssnade mycket på den när jag mådde dåligt. Idag lyssnar jag på många av hans låtar, men Heal the World är den som det lyssnas mest på. Jag tycker att han är ett musikalt geni, och han har gjort fantastiska texter!

Så ja, man kan väl inte säga annat än Vila i Frid, Kunden av pop, The king of Pop, och tack för att du har berört mig med dina låtar!

______________________--

Heh, blev ganska långt iallafall, :P Men men, nu ska jag ringa min pojkvän och sedan ska ja bara ta det lugnt, ska ju jobba i morgon!

Ha det underbart allihopa!

Kommentarer
Postat av: Wiccy

Hej underbaring :)Hoppas att det går bra att jobba!

Har du tid att hitta på något snart? Ha det bra, kram

Saknar dig!

2009-06-29 @ 13:52:30
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0