"stor"shopping!

  2009-07-15 | 21:42:08

Jag tillbringar några dagar i uppsala för närvarande, jag kom igår och ska hem imorgon eftermiddag. Bor hos pappsen min! Och idag så var jag ute med spenderarhandskarna ska ni veta! ;) jag fick i födelsedagspresent av min älskling shopping för 1000 kr, och idag så rök nästan allt! men grejor blev det, och jag är väldigt nöjd! Tänkte faktiskt vara lite generös idag och ge er lite bilder, så här kommer bilder och pris, samt vart det är köpt! Lite långrandigt, för i princip allt är köpt på rean på min älsklingsbutik New Yorker. :)


Skor från New Yorker, 49:-



Solbrillor från New Yorker, 49:-



Gröna leggins från H&M, 29,50:- Aprikosa leggins från Lindex, 29,50:-



Linne från New Yorker, 49:-



Lång tröja från New Yorker, 49:-



"Tunika" från New Yorker, 79:-



Långärmad tröja från New Yorker, 49:-



Svarta jeans (syns ej så bra), 99:-



Jeans från New Yorker, 49:-



Bruna 3/4-dels byxor, mjuka, från New Yorker, 49:-



Klänning med brodyr från New Yorker, 49:-



Jag är jättenöjd! Allt som allt gick det på nästan 700 kr, men utan rean hade det gått på 1900! Jag älskar rea! Och jag tackar min älskling för den underbara presenten! Nu är det bara bio, och middag/krogen kvar då, heheh! Love u!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0