Bröllop!

  2009-07-05 | 13:23:25
Hej!
Igår var nog den roligaste dagen hittills! Det var bröllop för mamma och Anders, och dagen var otroligt lyckad! Underbart god mat, roligt folk och lite dricka på det, kan inte bli bättre än så! Ska ladda upp bilderna senare (dvs när jag orkar) men ni kan få någon bild redan nu. :)


I bygdegården, Chrille och Jimmy var kramgoa!


Jag och min syster var tärnor




Mamma och Anders var så fina!



Dock är man något trött nu , somnade klockan halv fyra tror jag, vaknade vid tolv. Skulle kunna sova flera timmar till! Tycker synd om min pojkvän som ska jobba tolv timmars natt, men han är ju ledig hela nästa vecka så ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så fina ni var som tärnor :)

Hälsa grattis från mig! :)



<3

2009-07-05 @ 19:52:14
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0