18 !

  2009-07-11 | 16:22:39
Ja, igår så var det den stora dagen för mig.

jag blev 18!!

Blev väckt halv 7 av att min familj sjöng för mig, och sedan så åkte jag och jobbade mellan 9-18. På jobbet fick jag höra lite grattis hela tiden, men det var bara trevligt. När jag sedan kom hem så kom lite släkt och några vänner och grattade mig, och jag bjöd på tårta. Sedan var jag tvungen att gå och lägga mig eftersom jag jobbade idag med, mellan 7-12.30.

Just nu håller jag på och gör mig iordning eftersom pappa ska bjuda ut mig och älsklingen min på restaurang om en stund. Efter det drar jag och pälsko på krogen! (Y) Dock blir det inte så jätte "blött", jag ska jobba imorgon och vill helst inte vara bakis (även fast jag aldrig blir det) då. Börjar dock 15.00 så jag hinner nog återhämta mig ;)

____________

Vill skicka en hälsning till alla mina vänner, jag saknar er, allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar dig<3

2009-07-11 @ 17:57:54
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0