Uscha .

  2009-01-29 | 08:36:58
Torsdag idag. IMORGON ÄR DET FREDAG<3! Då blir det Kina, med Jimmy, Nanny och älskling, och såklart sötoMatilda, om hon är frisk, vilket hon ser till att vara, annars jäävlar!


Jag ska snart ha religionsprov, om kristendom. Det går nog bra. Efter det har jag svenska, då jag ska prata med läraren om vilka böcker jag kan läsa till "1000 sidor" - projektet. Efter det är det lunc, som kommer att tillbringas en stund på media för att få bilderna samt kläderna, och efter det tillsammans med älsko. Efter det så är det dags för samhäll, vet inte vad vi ska göra där, men det blir nog en lugn lektion. Slutar sedan halv 3, och då ska vi åka och kolla om chrilles bil är klar, om den är det så blir det att åka med den hem till mig, kul :D.


Nu måste ja gå, önska mig lycka till! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0