Tisdag .

  2009-01-20 | 12:49:05
Jag uppdaterar inte lika ofta längre, och det beror på att jag känner inget behov av att skriva när jag inte har lust, jag skriver när jag vill och har något vettigt att skriva om, och så kommer det att vara ett bra tag nu, tills jag ändrar uppfattning, om jag nu någonsin gör det.

Det har inte hänt så mycket heller, inte något som är av intresse, och därför känns det också onödigt att skriva saker som inte ens är roligt att läsa. Men jag har inte hört något av er heller, så jag vet inte vad ni gillar att läsa? Därför ställer jag nu 2 frågor till Er.

Varför läser ni min blogg?
Vad vill ni läsa om i min blogg?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar, skulle uppskattas nu när jag ligger hemma och är sjuk :(

2009-01-20 @ 12:58:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Det där med hur mycket man orkar skriva brukar ju komma och gå i perioder. Man orkar ju inte skriva hur mycket som helst hela tiden, och man ska inte blogga för att man känner sig tvungen, utan endast för att man har lust att skriva.



Jag läser din blogg för att det är kul att läsa vad du gör och tycker och tänker om saker och ting, eftersom vi aldrig träffas nuförtiden.



Det jag vill läsa om i din blogg är vad som helst. Jag tycker att ditt innehåll är väldigt varierande, och det är bra.

2009-01-20 @ 16:44:33
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja du, jag förstår att du skrattade åt mitt inlägg! ;-)

2009-01-21 @ 10:31:59
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0