TGIF

  2009-01-23 | 11:52:24
Fredag, älskade fredag. Jag har varit så trött hela veckan, så jag tycker verkligen att det är skönt att det är fredag! För då får man några dagars uppvilande innan det är dags att sätta igång med arbete igen. Men om 4 veckor exakt så är jag utomlands, och vilar upp mig. Jag längtar!

Jag sitter som vanligt i skolan fast jag har slutat. Tänkte egentligen åka hem tidigare, men jag har lite saker att stå i innan jag kan åka hem. Så därför är jag kvar.

Jag måste iväg en sväng nu, annars hade jag skrivit mer, men jag uppdaterar nog senare:)

Kommentarer
Postat av: Jessicica Jansson

Åh, ja vill också utomlands! ;P <33

2009-01-24 @ 21:54:16
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0