Premiäråkturen !

  2009-01-27 | 21:05:42
Ja, nu har vi verkligen åkt runt, haha!

Chrille började med att köra sin mamma till jobbet, sedan så åkte jag och han hem till mig, drack lite kaffe och så :). Sedan så åkte vi iväg igen, hämtade upp Henrick och åkte och käkade pizza i fors, och sedan bar det av hem till honom igen. En liten paus och snart ska vi åka och hämta hans föräldrar på jobbet, och sedan blir det sussa. Jag är helt slut!

I morgon blir det skola, vi ska visa våra business-school powerpoints på första lektionen, spännande! Sedan blir det idrott och företagsekonomi, lite väntandes och efter det extraidrott. Sedan hem. En rätt så skön dag, dessutom är jag så glad, så inget kan få mig på dåligt humör!

Nu ska vi snart åka. Puss! :) :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är också glad idag :) trevligt!

2009-01-27 @ 22:05:50
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0