Orkar inte.

  2009-01-28 | 13:43:58

Åh, jag skulle ge vad som helst för att ligga hemma i sängen och sova nu. Jag är trött, och det blir inte bättre av att klasse när gnällig idag. Jag orkar inte lyssna, jag vill bara gå därifrån, men vem vill ha skolk?

Jag fattar inte, varför måste man sätta sig emot precis allting för? Det verkar som att vissa aldrig blir nöjda, utan de ska alltid ha något att gnälla på. Det är verkligen jättejobbigt! Jag hatar det, och det är på grund av det som jag ibland verkligen inte vill gå till skolan.

Sedan så önskar jag att det fanns en stor skylt på pannan på alla, där det stod:  "Jag vill inte vara med dig", eller "Jag vill vara med dig". För det är så svårt att veta, man får olika vibbar hela tiden, och ibland känns det som att man inte är välkommen någonstans. Jag är otroligt känslig för tonfall och kroppsspråk, jag analyserar på en gång, och jag blir osäker på ett kick. Därför vet jag inte ibland vart alla står. Vill de ha mig där, eller vill de inte? Vill de vara med mig egentligen, är de bara snälla, eller önskar de bara att jag gick någon annanstans? Jag vet aldrig, och det gör mig så osäker.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill ha dig här! Känn mina vibrationer

vibb vibb



<333

2009-01-28 @ 14:19:03
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0