Onsdag

  2009-01-21 | 15:38:43
Dagen har inte varit så speciell. Skola hela dagen (har dock slutat nu), och det har inneburit inköp och varuhantering, lunch, idrott och sedan företagsekonomi. Jag är helt slut! Jag kan inte somna ordentligt på kvällarna, så jag är jättetrött på dagarna. Inte bra.

Om en stund så ska jag och pojken min gymma, och sedan ska vi ta bussen hem, som åker en omväg och det kommer ta över en timme att åka. Kul.

Väl hemma så ska pojken öva körkort och jag ska läsa, om jag inte fortfarande har huvudvärk då förstås, då tar jag nog det bara lugnt ett tag.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Erica

Usch, jag kan oftast inte heller somna på kvällarna, utan går runt och är trött på dagarna istället... Det är tråkigt! :-S

2009-01-22 @ 17:08:01
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0