Lördagsfunderingar.

  2009-01-24 | 19:20:10
Det har varit en lugnt dag idag. Jag var hemma först, men nu är jag hos pojken min. Han övar körkort, och ibland tar han paus för att spela lite, haha, han har så svårt för att hålla sig borta från det ;) .

Det händer inte så mycket, och jag vill inte fylla min blogg med massa struntinlägg som bara rabblar upp massa tråkigt. Det är därför jag inte uppdaterar så ofta. Vad ska jag skriva om liksom?

Mamma har iallafall hittills klarat av arbetsträningen. Visst grimaserar hon lite oftare än förut, men det känns ändå positivt, för hon ser piggare ut, ja ibland då, men alla har ju uppåt och nedåt dagar. Det hon klagar på nu är att hon inte hinner göra så mycket hemma för att dagarna gå så fort, haha! Det tycker jag är bra, för då kanske hon lär sig att hon inte behöver göra så mycket som hon kanske vill ibland, utan att man kan ta det lugnt ibland.

Jag ska nog sätta mig och kolla lite på teve nu, jag pallar inte sitta vid datorn!
__


Och, om det var mig du menade så ber jag jättemycket om ursäkt och jag vill att du ska veta att du är en av de vänner som jag verkligen, verkligen tycker om, för du har en underbar personlighet, och du är ärlig, vilket jag tycker är jättebra! Om du har uppfattat annat från min sida så är jag verkligen ledsen, det var inte alls menat att det skulle bli så.


Puss på er alla som läser min blogg, trots dålig ointressant uppdatering! Ni är guld värda! :*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hjärtat!<3

Tack, men din är mkt snyggare!<3



Jadu, jag har ingen aning ;)) Vi lär väl säga till på måndag att vi ska göra dedär? <3

hihi<3 puss<3

2009-01-24 @ 22:00:20
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Wiccy

Självklart att man läser din blogg :) Kram på dig

2009-01-25 @ 10:30:22
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0