Lördag

  2009-01-17 | 20:25:38
Jag vet inte varför det känns som att det är skola imorgon? Men jag sitter och kollar på klockan och sedan helt plötsligt så kommer jag på mig själv med att tänka att "det är inte långt kvar tills jag måste lägga mig för att orka upp till skolan imorgon", hah!

Nu är designen i princip klar iallafall. Blev en klar förbättring även om jag inte är jättenöjd. Men säg när jag är det? Det tråkiga är att nu när jag har gjort klart den så har jag inget att göra. Funderar på att lägga mig i sängen och kolla lite på teve, men det får bli lite senare. Jag ska nog läsa lite bloggar först. Senare ikväll blir det Wallander, har redan sett den filmen som går, men pojken min ville att vi skulle se den, och det gör jag gärna, dels för att den är bra, och dels för att då får jag kramas lite med honom, haha!

I morgon ska jag åka hem till mig. Jag ska knäppa kort också, för det är dags med inbjudningarna nu! Kul att få leka fotograf, även om det inte är med min kamera (som jag inte har än). Jag vill verkligen ha en systemkamera!

Usch, jag blir allt sämre och sämre med att komma på något att skriva. Det ska bli skärpning på det! Jag vill skriva lite mer om fibron, men just nu kan jag inte komma på något speciellt. Fuderar även på att ha en frågestund i bloggen, och ja, det ska jag nog ha :) Ska ordna lite först bara.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag trodde också att det va måndag imorron ;P<33

2009-01-17 @ 23:07:23
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0