Helt otroligt.

  2009-01-22 | 19:05:51
Sitter och lyssnar på musik på spotify, och helt plötsligt får jag en invigelse att söka på gamla bidrag från "MGP Junior," eller "Lilla Eurovision" om man hellre vill kalla det så :). Och jag fick upp några stycken, vilket gav mig en nostalgi-kick!

Jag satt och kollade på detta när det sändes, och jag tycker fortfarande att tjejen som gör framträdantet gör ett jättebra jobb! Tänk att skriva låten själv, vid en sån ung ålder!

Hon heter Maria Isabel, och låten heter: Antes Muerta Que Sencillia


Är hon inte söt? :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker att hon ser "crazy" ut. ;-P

2009-01-28 @ 20:43:54
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0