Förlåt.

  2009-01-03 | 15:14:27
Jag har uppdaterat dåligt de senaste dagarna, men jag vill umgås så mycket som möjligt med min fina pojkvän innan han åkte. Vi vinkade av honom vid halv ett idag, och nu är han hemma, vi sitter och pratar på skype! Men vi har haft det väldigt trevligt de dagar han har varit här. :) Vi var på bio en dag, och så har vi varit ute och gått (till donken, haha!) och sedan så har vi setat och spelat onlinespel tillsammans!

Nu har jag skaffat mig en ny plånbok. Äntligen! Och den är snygg, smidigt och helt underbar ;). Har även köpt pojkens födelsedagspresent, för det är inte långt kvar tills han blir 19 nu. :)




Vad gör alla en lördag som denna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0