En älskad födelsedag.

  2009-01-14 | 23:14:21
Jag ska alldeles snart gå och lägga mig, men jag känner att jag måste skriva lite, då jag inte uppdaterat ordentligt på ett tag. Men jag har inte haft en aning om vad jag skulle skriva, så då kände jag att det är bättre att jag inte skriver något alls än att jag sitter och skriver en massa nonsens (som förövrigt kommer upp ibland iallafall, haha!) och sådant. Men nu ska jag skriva lite om vad som har hänt under min tysthet.

Eh ja, inte så mycket, men idag fyller min älskade pojkvän år, 19 år blir han, stora pojken! Han fick ett armband och en sjal av mig, samt te med smak av glögg! Det blev uppskattat. :) Av sina föräldrar fick han en spinningcykel, och av mamma och Anders så fick han whiskeyglas och en första hjälpen väska att ha i sin kommande bil! Sedan fick han pengar och choklad. :) Och vi har fikat och pratat och skrattat!

I morgon har jag och två av mina klasskompisar redovisning om 80-talet på samhällen. Jag ska ha på mig en förskräcklig klänning som mormor hade -84 på min morbrors dop, samt min "svärmors" (som jag kallar henne ibland) gamla glasögon, kommer att bli så snygg! Har även ett par gamla brillor som min gammelmormr hade på 80-talet. Och såklart, blå ögonskugga! Jag har fixat en egen "medleylåt" med olika låtar från 80-talet och så ska vi ha en poverpoint. Det känns som att inget kommer att gå fel! Men jag ska hålla er uppdaterade :). Ska försöka fixa en bild så ni får se hur snygg jag blir ;).

Vi håller på med en tidning på marknadsföringen, och det är jättekul! Jag sitter och jobbar med den på rasterna och vill helst jobba med den på alla lektioner om det var möjligt, men det går ju inte. Trodde när jag först hörde uppgiften att detta skulle jag inte klara av, jag har ju inga idéer, det kommer gå åt helvete, men nu så känns det bara bra och skitkul!
_
Mamma jobbar fortfarande på ÖoB ibland, och hittills går det bra. Hon fick en inflammation där visdomstanden satt, men nu är det fixat så hon ska slippa ha ont där iallafall. Med ryggen går det bra än så länge, men man vet ju aldrig, det kan ju komma plötsligt!


Nu måste jag gå och sova, annars kommer jag att sova på lektionerna, och det vill jag inte!
Godnatt och puss och kram på alla därute!

Kommentarer
Postat av: susan

grattis till din pojkvänn då =)

2009-01-16 @ 23:40:49
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0