Att fundra på .

  2009-01-26 | 09:18:48

Det jag måste jobba hårt med, det är att inte försöka analysera svar jag får från folk. Jag kan bli funderandes länge. Och det gör bara att jag mår dåligt, så jag måste sluta med det. Det är inte det lättaste men det är ändå något jag strävar efter att klara av.

Jag är trött, vaknade vid 5 i morse och mådde illa så in i hel**te! Trodde jag höll på att bli magsjuk, men det var bara en "månadsvärk", som jag egentligen inte ska ha då jag käkar tabletter för att avhjälpa den. Trots det så får jag nu igen så jäkla ont, kan knappt stå rak och mår illa som sjutton. Jag var till UM idag, och fick en ny tid, så jag hoppas att jag får hjälp med det.

I morgon ska jag och några till vara modeller åt några från media. Det ska vara 80-tal, och det är jag, Jessica och Emelie Ö bäst på, haha! Nej men det ska bli jättekul!


Dagen idag kommer att bestå av engelska, lunch, naturkunskap och ival med älskojennifer. Sedan blir det hem, busa lite med hampemannen och sedan kolla på Batman tillsammans med mamma<3 Blir nog 4:e gången jag ser på den, haha!


Ciao


Kommentarer
Postat av: Erica

När jag var yngre överanalyserade jag också alla svar jag fick. Liksom jag kunde gå och fundera det jag själv sagt i flera dagar, och vara orolig över att det jag sagt skulle kunna misstolkas, eller ångra saker som jag sagt. Jag har fortfarande perioder där jag är sådan, men det är inte alls lika ofta som förr. I vilket fall så är det jobbigt, men man kan ju inte göra någonting annat än att själv försöka jobba bort det. :-S

2009-01-28 @ 20:46:44
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0