Söndag .

  2009-02-15 | 14:18:38


Hej alla söta läsare! Det har varit lite tyst från min sida, jag vet, men jag har umgåtts med familjen.

All hjärtans dag var det ju igår. Hur firade ni den?
Jag firade den i princip inte alls, förutom att pappa tog med oss på restaurang. Jag vet inte riktigt, men jag tycker att det är jobbigt att man ska vara "tvingad" att visa sin kärlek till sina käraste på en speciell dag, och vara tvungen att köpa en massa saker. Då tycker jag att det är mycket mysigare att göra det någongång när ens partner inte alls är beredd på det, att köpa en ros och lite choklad en vanlig fredag, för att visa sin uppskattning + att visa hur mycket man älskar personen. Och kärlek kan man visa hela tiden. Så vi köpte inget till varandra. Eller jag köpte ett litet plasthjärta som det var två nougatfyllda chokladhjärtan i. Det var det enda, och sedan så pussade jag lite extra på honom, men som sagt, dagen är ju egentligen till för att fira helgonet Valentin.

Idag så ska vi åka hem, pojken min ska hem till sig, och jag ska hem till mor min, och ha med mig min syster, som har sportlov nu. Hon ska hänga med mig till skolan någondag, och så ska hon vara hemma och träffa hampus, anders och mamma. :)

Det är 5 dagar kvar nu, och jag längtar så mycket! Ska börja packa i morgon har jag bestämt.

Nu ska jag gå och äta kyckling med pasta och pesto, gott som satan! Efteråt blir det vaniljpannacotta.

______
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0