Sista nu .

  2009-02-19 | 23:48:56
Ja, nu slänger jag in det sista inlägget innan jag lägger mig. Ska försöka vila någon timme innan vi åker, men sedan så blir det att sova i bilen och på flyget. Men jag har inget att göra så jag kan lika gärna sova en stund nu. :) Jag är väldigt trött ändå så. Älskling min kollar på 300, men jag orkar inte se den igen, så jag satt här en stund, men nu är jag bara nervös och trött, haha!

Så, nu blir det ingen uppdatering på en vecka, hoppas att ni står ut! Dessutom, mina vänner, så är det så att ni gärna får låta bli att sms:a eller ringa mig under denna vecka, för att annars blir det väldigt dyrt för både mig och er. Jag hör av mig när jag kommer hem igen, så vill ni något så släng in en kommentar här vettja!

Nu måste jag lägga mig i sängen :) Vi hörs nästa fredag, och ha det så bra i Sverige nu! Pussar och kramar till er alla sötnosar! :*



jag och älskling sommaren 07, blir repris, fast på strander på Lanzarote kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0