Onsdag

  2009-02-18 | 12:04:45
Hej godingar!

Jag är hemskt ledsen för att jag har uppdaterat så dåligt denna veckan, och jag är rädd för att det kommer att bli dåligt några dagar till. Jag ska försöka att få till ett inlägg i morgon, och imorgonkväll/natt såklart. Jag ska ju åka utomlands på fredag morgon, så sedan kommer jag att vara okontaktbar i en vecka, och jag tar semester från bloggen i en vecka ;).

Iallafall, som ni säkert har kommit på själva så har jag varit fullt upptagen med att sortera kläder och annat praktiskt, jag ska packa klart allting idag, för i morgon kommer jag att vara ett yrväder :).

Egentligen skulle jag vilja åka hem från skolan nu, har så jäkla ont i huvudet, men jag antar att jag lär pina mig igenom ett par timmar till.

Jag återkommer efter idrotten! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0