I morgon smäller det!

  2009-02-19 | 10:01:35
Gudars, vad jag är nervös! Jag tror att allting kommer att hända nu, att jag inte kommer igenom passkontrollen, att planet kraschar, att min väska kommer bort, att jag inte kommer hem igen, eller att jag blir akut jättesjuk och inte kan följa med! Det kommer säkert att gå hur bra som helst, men jag blir alltid såhär väldigt nervös när man han längtat efter något så mycket och länge, och det börjar att dra ihop sig.

Planerna idag är väl att ta sig igenom skoldagen, dock kan jag inte riktigt koncentrera mig idag, längtar tills imorgon! Jag har två lektioner kvar, svenska och samhäll, men jag har ju massa lunch också. Sedan så kommer mamma och hämtar upp mig i skolan, så åker vi hem. Jag ska packa ner tandborste och åksjuketabletter, samt gå igenom så att jag inte har glömt något, och sedan bär det av hem till the Stridhs! Väl där så kommer jag att vara jättenervös, jag ska ladda in lite musik i mobilen, och sedan ska jag försöka att sova också, hur bra det nu kommer att gå, haha! Och sedan så far vi, till solen och värmen, och det ska bli så jäkla kul så jag vet inte vad!

Nu måste jag gå på svenskan, men ni kommer att höra av mig mer idag, det lovar jag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får ha det bäääääst!!!

2009-02-19 @ 19:07:12
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0