Fredag.

  2009-02-13 | 10:43:32
Skönt med fredag igen! Idag blir det en lugn dag, fast vi slutar senare än vanligt. Har haft keramik, och nu har jag lunch. Klockan 13.00 börjar UF-mässan i stan, och då ska vi 2:or ner och "granska" företagen, vi har olika uppgifter vi måste göra. efter det så slutar jag, och då ska jag och pojken min åka hem till mig, och senare idag så åker vi till pappa<3.

Om precis en vecka så sitter jag på planet till Lanzarote, det ska bli så jäkla skönt! Jag längtar verkligen, skönt att komma bort från allt.

Jag måste ringa till Willy:s och söka praktik igen, och jag hoppas att cheferna som lovade mig sommarjobb är kvar, annars ligger jag risigt till. Nej men det kommer kännas jobbigt eftersom de nya isåfall inte vet att jag blev garanterad sommarjobb, och hur kul är det att stå och tjata på dem? Nej, men vi får se, jag ska ta och ringa de så fort som möjligt.

Uppdaterar senare, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Glad alla ♥ans dag sötnos! :]



Kolla gärna in min blogg och kommentera mina konsertbilder <3

2009-02-14 @ 13:28:59
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0