Färdigpackat!

  2009-02-18 | 19:36:47
Ja, nu har jag i princip packat färdigt!
Jag har bara necessären kvar, som ska fyllas med lite hygienartiklar, smink och tandborste. Plattången får jag ju inte heller glömma! ;)

Jag börjar att bli riktigt nervös nu, det är ju första gången jag flyger så långt, första gången jag flyger till ett varmt land, och andra gången i mitt liv som jag flyger flygplan. Det ska bli riktigt spännande, och det ska bli riktigt kul! Få koppla av lite från skolan och komma bort från snön och kylan en stund.

Nu ska jag gå och ta lite kladdkaka och mysa med min lillebror i soffan. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill också åka! är lite avis ;(

Men du får ha det bäst där borta! :) :*

2009-02-18 @ 20:20:37
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Annica Strid

Halloj på dig Emelie! Har du packat färdigt? Ja då får du lov o komma och hjälpa mig! För jag är inte riktigt klar än! Så jätte roligt att få ha dig med!Ses i morron då! Bamse kramar Annica.

2009-02-18 @ 22:47:20
Postat av: Emelie

Haha ja, fast det tog tid! klart jag kan hjälpa dig, ;) Det ska verkligen bli jätteroligt! :D Kramar!

2009-02-19 @ 11:25:53
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0