Dålig humor ?!

  2009-02-07 | 21:44:29
Jennifer om Jag bjuder .: HAHAHAHHA. Det är paus på tv400.. Nu börjar det, måste sticka! :'''D Du är galen. Men jag skrattar. Jag är knäpp ;O Du har smittat mig ;c

Jennifer om NEEEEEJ!: Hahaha. Jag skrattade när jag läste det här inlägget :D Du är så knäpp :D "Detta var bara konstigt" HAHAHAHA :D (jag är nog trött) <3<3<3<3<3

___________________________________

Ehm, vem har dålig humor ?! Ehehe, ehrm.

Iallafall, vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägg. Ursäkta för att det inte blev ett seriöst inlägg, men jag ska skriva ett senare, jag lovar!

Satt nyss och kollade på de två kommentarerna från Jenni-Pennifer ovan, och tänkte:

"Vad är det för kul med att jag skrev att det började och att jag måste sticka?"
HAHA, och sedan började jag bara att apgarva framför skärmen, för jag tänkte mig själv, hur jag liksom slängde huvudet bakåt och kollade teven, såg att det börjat, skrev det lilla "meddelandet" och tryckte på publicera, riktigt slängde mig från stolen och ner i sängen, tog upp en stickning och började sticka samtidigt som jag råglor på skärmen. Haha, sjuk humor var det ja.

Det är paus igen, för mig har det varit paus i ca 20 min, jag har ju sett denna säsong, så det gör inget att jag missar lite. Gjorde en rolig sak på BDB och skrattade åt den också. Haha. Jag kan ju liksom sitta och vara helt allvarlig och sedan så helt plötsligt så börjar jag att garva så att tårarna rinner, helt seriöst. Och ingen fattar vad det är frågan om. Så tar det flera minuter innan jag lyckas sansa mig, så får jag fram vad jag tyckte vad så roligt, och så var det ingenting liksom, något jättetråkigt, som inte är roligt alls. Jag lyckades skratta i en halvtimme åt en Cheeseball som låg på golvet, och vid frukostbordet så skrattade jag så att mascaran rann åt att mamma rynkade till på näsan vid ett tillfälle. Helt sjukt! Ibland undrar jag vad det är med mig. Jag sitter liksom och småfnissar åt vad jag skriver nu, och det är inte ens något roligt?!
Ibland så är jag jättetråkig och skrattar inte alls, och sedan så helt plötsligt så är jag som förbytt, det är lite läskigt. Men jag hoppas att mina kompisar har vant sig nu.

Nu börjar det igen, dags att "sticka", HAHAHAHAHAH! Hoppas att ni hinner läsa, kommer med en uppdatering sedan, känner mig så glad idag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHA. JAG DÖR NU. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA.. NU lever jag igen. Elleri nte. HAHAHA. Gud. Du är KULIS. GAPSKRATTAR FORTFARANDE. NU måste jag slänga mig i sängen och skratta klart. PYSSSS

2009-02-07 @ 21:49:17
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du kan inte vara serri :'(

2009-02-07 @ 22:12:45
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0