Uppsala

  2009-08-20 | 23:43:39
Tjena på er! Min design pillas det fortfarande på :). För tillfället är jag i uppsala hos min pappa och min syster, som började skolan idag. Jag åker hem igen på lördag, eftersom jag börjar i skolan på måndag. Usch, känner mig inte peppad alls, skulle ha behövt lite mer ledighet känner jag! Men nu så har jag och min pojkvän bestämt att vi ska åka till Rhodos i september, så jag får en extra vecka ledigt snart iallafall. Känns välbehövligt och skönt, mysigt att åka iväg med honom också, en hel vecka tillsammans, och bara hitta på massa roligheter, sola, bada och promenera, underbart!

Nu måste jag gå och lägga mig eftersom syrran ska till skolan imorgon igen ;). Godnatt på er!


Min fina pojkvän


You are my hero,
you are the wind beneath my wings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0