Torsdag

  2009-08-06 | 18:52:31

Hej vänner!
Hoppas att ni har fått vara ute och njuta av solen hela dagen idag, det har jag gjort! Var ju ledig idag, och det har varit väldigt skönt. Har legat på solstolen med bikini och solbrillor och läst bok. Hehe typiskt mig!
Imorgon blir det jobb igen, liksom hela helgen. Nästa vecka jobbar jag bara tors-fre-sön. Är ledig 4 dagar alltså, ska bli jätteskönt! Även pojken är ledig, han är ledig hela veckan, så vi ska väl umgås flitigt. :) Vi ska iallafall bowla och äta mat med Rickard och Amelia en dag, och så ska vi ta hand om huset i haltarsbo, och Hiro, eftersom svärföräldrarna ska sova på hotell i Stockholm en natt. Efter nästa vecka så har jag inga mer jobbtider, vilket innebär en ledig vecka innan skolan börjar. Gud så skönt, att få vara ledig en hel vecka iallafall innan skolan börjar :).

Igår så shoppade jag lite, hihi! Jag handlade en svart baströja, och en stickad tröja till hösten, blir nog jättefint när det blir lite kyligare. Är jättesugen på ett par jättefina skor på h&m, med snörning, men de kostar 350 kronor, och då blir jag snål. Förmodligen så kommer de att följa med mig hem någon dag inom en snar framtid, för jag kommer nog inte stå emot dem. De är jättefina, och de var sköna!


Jennifer tog kort när jag testade mina tröjor, men det var varmt! Haha



Har knäppt lite kort idag också, här är ett på en av våra katter, han är så söt, haha!


Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-08-09 @ 23:32:50
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Erica

Åh, vilken snygg outfit! Men ja, det ser lite varmt ut. :-P

2009-08-10 @ 22:33:23
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0