Tisdag

  2009-08-04 | 10:25:28
Tjena! Här sitter jag helt själv i pojkvännens hus, han + föräldrar jobbar till 2 och brorsan hans har åkt till leksand sommarland. Men det är ändå ganska skönt, det är så lugnt. Har ju i och för sig hunden nere, men han är också ganska lugn av sig, hihi! 

Ska åka hem till mig idag hade jag tänkt, jag jobbar imorgon mellan 8- och 12, och det känns lite taskigt att tvinga upp pojken min när han inte behöver, för han jobbar ju eftermiddag imorgon. Då kan han gott få sova lite längre, tycker jag!

Jag funderar på om jag ska göra om min blogg snart, men jag ska fundera lite till, så det blir väl om ett tag, alltså inte idag! ;)



Få se när jag har tid att skriva igen, det beror lite på jobb + hur sugen jag känner mig. 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0