Sköna, lediga måndag!

  2009-08-03 | 16:32:23
Hej! Idag är jag ledig, det är såå skönt! Vaknade imorse vid halv fem, för då skulle pojken min iväg till jobbet. Pussade på honom och somnade igen, sedan så sov jag till halv tio ungefär. 
Då tog jag med mig Hiro, min pojkväns familjs hund, och gick ner till sjön och vände. Var jätteskönt väder! Passade på att träna lite med kameran, man måste ju träna för att bli bra :).

Just nu sitter jag och tjatar på min pojkvän, vi var ut och cyklade ca 8-9 km igår, och det var så skönt, så jag vill göra det igen ;). Sitter även och gluttar på utlandsresor, jag är inte så lite avis på Henrick (chrilles bror) som ska åka till cypern om en vecka! Jag vill också, haha! Har ju inte fått någon semester med sol att njuta på detta sommarlov, har ju jobbat och slitit, och sedan har det inte varit så fint så mycket när jag väl blivit ledig. Men jag ska väl inte klaga egentligen, jag tjänar ju pengar iallafall! Men nu jobbar jag bara två veckor till, sedan är det en veckas ledighet (om de inte ringer) och sedan så börjar jag skolan igen.

Faktist så längtar jag lite till skolan. Jag tror att detta år kommer att bli väldigt roligt, även om det kommer att vara väldigt mycket att göra. Vi kommer att vara på praktik två dagar i veckan hela läsåret, och vi kommer att ha våra UF-företag. Grymt spännande!

Nu ska jag tjata lite mer på min pojke, vill iallafall ha ut honom en stund!








Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Det låter lite som att jag älskar höga höjder av samma anledning som du ogillar dem. Jag gillar liksom adrenalinkicken som man får. ;-D

2009-08-03 @ 17:06:45
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Svärmorsan

Snygga bilder! Va duktig du är! Kul med ny kamera?

2009-08-05 @ 22:57:57
Postat av: Emelie

Tack päronskaftet ;) Ja, det är jätteroligt :D

2009-08-06 @ 18:32:04
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0