Myskväll.

  2009-08-12 | 09:39:38
Hej vänner! Igår så var jag och älskling helt själva hemma hos honom, och ja, det är vi nu också :P. Hans föräldrar är i stockholm och hans bror på cypern.

Vi lagade god mat och hade hyrt film, så det var en väldigt trevlig kväll, lägger upp lite bilder!



Vi gick ut med hunden

Och så matade vi hästarna när vi ändå var ute

Det var fint väder!

Vi lagade jättegod mat! Renässansklämma kallas det, hittade det i Hampus (min lillebror) kokbok, Shreks.

Tadaa! Vill ni ha receptet, så säg till :D

Till efterrätt åt vi fruktsallad, men vi glömde köpa vaniljvisp, det är oslagbart att ha till!

Också choklad, marabou premium nougat (tror jag det var) och Lindt mörk med mint. Jättegott!


Riktigt mysig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, kan inte jag få receptet till den där renässansklämman? Jag tycker verkligen att det såg jättegott ut! :-P

2009-08-17 @ 17:53:49
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0