Makes him insane, to know..

  2009-08-29 | 21:51:35
Hej vänner! Nu är min första skolvecka avklarad, eller ja, hur man nu ska kalla det. Vi har inte gjort mycket alls, var ledig i torsdags dessutom. Tror dock att detta år kommer att bli skitkul! Började lite smått med UF (Ung Företagsamhet) igår, och det är något som jag verkligen ser fram emot. Om ni vill så kan jag skriva lite om hur det går för oss (för då har jag verkligen något att skriva om när jag har dåligt med fantasi). Tycker ni det? 

Idag har jag varit på dop. Det var roligt, han är så söt, min lilla plastkusin. Efter det gick jag och Christofer ner till Bengts grav. Det var jobbigt, men det var fint. Det har blivit jättevackert där.


Nu ska vi hälla upp lite snacks och sedan ska vi gosa ner oss i soffan och kolla på Wallander - Kuriren. Mys!





Och jag ska fixa designen, lovar! Det krånglar lite just nu bara, men jag ska ordna till det, kommer kanske upp imorgon :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0