Torsdag

  2009-04-23 | 11:33:20
Hej sötnosar! har ni sovit bra? Det har jag i alla fall, när jag väl lyckades att somna, haha! ;) Vår "kattunge" (som är i princip vuxen nu) lade sig tillrätta på min bröstkorg när jag skulle sova, vilket gjorde att jag inte kunde vända mig om. Jag sover typ jämt på sidan, och har svårt att somna om jag ligger på rygg. Dock var det mysig med en liten kurrande hårboll som gosade med en! Jag känner mig ändå rätt pigg just nu.

Idag så kommer jag att missa min sista lektion. Och det är för att jag måste iväg till Willy:s och skriva på lite papper där inför sommaren. Förhoppningsvis får jag väl reda på lön och schema också!

Ikväll så ska jag in till stan och sjunga för alla utbytesstudenter. Jag ska sjunga en låt själv och en annan tillsammans med en annan tjej. Ska bli kul! Men jag hoppas att det går fort, för jag vill hem igen sedan. Hem till älskling!

Jag hör av mig senare ikväll/eftermiddag. Då kommer jag att lägga upp de dåliga bilderna jag tog på löshåret!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0