Sitter i skolan.

  2009-04-21 | 15:19:24


Ja, jag sitter i skolan för min sista lektion (som iof snart slutar). Det ni ser ovan är lite av mitt arbete som jag håller på med. Vår uppgift är att göra en tidning , valfritt ämne. Jag har en "media-tidning", som handlar om musik och film och lite sådant. Det är kul faktist! Jag måste göra klart två sidor till tills nästa tisdag, då vi ska lämna in tio sidor för kommentarer och sådant.

Jag vill att denna lektionen ska sluta! Så att jag kan åka hem och testa mitt löshår som mamma hämtade ut idag. Fantastiskt fort gick det! Beställde igår och idag så kom det. Underbart! Ska testa det osv så berättar jag om det i morgon om jag är nöjd.

Hoppas att det blir bra, men nu ska jag fortsätta att jobba lite, vi hörs ikväll eller i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0