Rubrik.

  2009-04-25 | 20:20:56
Hej sötnosar!
Har ni haft en bra lördag hittills? Det har då jag iallafall :). Det har varit underbart väder här! Varmt och soligt. Dock lite blåsigt, men det gjorde inte så mycket. 

Har nyss varit nere och "bakat". Jag gjorde något som heter "kladdkakegodis". Jag hoppas att det blev gott, även om jag använde brödsirap istället för vanlig ljus sirap. Fanns ju inte så då fick man improvisera! Resultatet får jag veta senare när det är kylt och dags att smaka. Är ni sugna på recept så säg till, så skriver jag det i bloggen senare!

Nu blir det robinson.














Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, jag vill ha recept! Det såg ju jättegott ut! =D

2009-04-26 @ 17:56:25
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Murray

Jag vill ha recept!! (a' har ju letat efter de goda kakor som jag har alltid velat baka! ;)

2009-05-03 @ 14:09:59
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0