Oj oj oj.

  2009-04-16 | 16:12:46
Hej! Nu är jag hemma iegn, eller just nu är jag hemma i haltarsbo, men var hemma hos mor min igår. Och vet ni vad? Jag har för första gången i mitt liv kört lite bil. Och ja, det var läskigt. Min fina pojkvän tyckte att jag skulle testa så han satt sig bredvid mig och berättade vad jag skulle göra. Ja, först så skulle jag backa. Det höll på att gå åt helvete kan jag säga! Han fick rycka i handbromsen eftersom jag fick panik! Sedan fick jag istället köra framåt med hjälp av kopplingen på en liten lerväg. Det gick faktist okej, även om jag var jätterädd, haha! Sedan fick det vara nog. Jag undrar om jag någonsin kommer att kunna ta körkort, jag kommer knappast att lära mig allt det där! Oj oj oj säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Jessica *

jaha vabra :D<33

2009-04-17 @ 12:40:26
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0