Måndag.

  2009-04-20 | 11:06:29
Ja, så var det måndag och skola igen då. Jobbigt, men ändå rätt skönt. Mina måndagar brukar vara rätt sköna eftersom jag har sovmorgon och typ två timmars lunch. 3 lektioner sammanlagt, rätt soft.

Veckan kommer att se ut på följande sätt:
Måndag: skola till 16.00, hem till älskling.
Tisdag: skola till 16.00, hem till mig.
Onsdag: Skola till 15.15, extraidrott? Hem till mig.
Torsdag: Skola till 14.20, till Willy:s och skriva på papper, hem till älsko?
Fredag: Skola till 10.00, elevrådsmöte 10.10 och sedan ?
Lördag: Slappdag.
Söndag: Slappdag.

Nästa vecka ska jag ta hand om mormors hus, eftersom hon är bortrest. Ska bli kul! :)

_________________________________________

Förresten, vet inte om jag berättade det tidigare, men dagen efter min mardrömskörning så vågade jag mig ut till bilen igen, denna gång med Anki-Panki-Päronskaft. Och det var JÄTTEROLIGT! Jag vill göra om det snart! Jag trodde aldrig att jag skulle få upp ögonen över att köra bil, men det var verkligen jättejätteroligt! Så nu vill jag bara öva, öva och öva så att jag kan ta körkort så snart som möjligt! :)

Hörni, visste ni om att i vissa almenackor så har jag namnsdag idag? :D Det är Amalia och Amelie, men på vissa almenackor så står det även Emelie. Kul va? ;)

Nu ska jag kolla på brudtärneklänningar, lägger upp bilder snart om jag hittar något fint!

Kommentarer
Postat av: Erica

Skumt att du bara har namnsdag i vissa almanackor! :-P

2009-04-20 @ 20:31:24
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0