Löshåret!

  2009-04-23 | 16:49:13
Jag lovade ju er bilder, så här ska ni få! Dock får ni ha lite överseende med att det ser roligt ut, jag håller på att lära mig att sätta i det, och sedan så testade ju bara! Men här har ni lite bilder! :)


Såhär ser det ut, det är 5 clips i en sådan där, räcker till en halv förlängning. :)


Såhär är mitt hår utan förlängning, dock nytvättat utan plattning, därav den roliga frillan ;)



Så satt jag i det, hur lätt som helst! Bara att liksom "hänga" i det i håret och knäppa till :) (Jag ska färga mitt hår så att det passar till förlängningen)



Det var väldigt långt!



Här har jag plattat håret, men som sagt, det är fortfarande fel färg :). Långt som sjutton!




Jag beställde mitt hår från Hairiffic. Mitt hår är inte äkta, utan det är "fiber" hår. Det är värmetåligt upp till 200 grader, vilket betyder att man kan platta och locka det om man vill, vilket jag tycker är bra! Fick hem det dagen efter att jag beställde, så det gick fort också! för mig blev det 428 kr sammanlagt med frakt och så, tog det med postförskott.


Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jessica ;)

snyggt ju :D<33

Hur lång är de?:) Känns det plastig eller mer äkta?:)

Jag hade syntet första gången, det blev plastig och tovigt:( hur blir ditt?:)<3

2009-04-23 @ 17:04:21
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Jessica ;)

okejj låter ju as bra :D

klipp de om du tycker de känns långt:) typ uppklippt och så ;))



ser ju as bra ut :D<333

2009-04-23 @ 17:31:23
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Erica

Fint! =)

2009-04-26 @ 17:55:50
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0