Hejsan!

  2009-04-24 | 17:00:07
Hej sötnötar!
Skönt med fredag va? Tycker då jag iaf ;) Slutade vid 11 idag, eftersom vi hade elevrådsmöte. I vanliga fall brukar jag ju sluta tio ;) Efter mötet så satt jag kvar med min underbara vän David och pratade lite skit med honom. Skönt! Sedan följde jag med honom när han skulle äta, och efter det begav jag mig av till El, för att vänta på älskling. Satt där i 20 min innan han kom ut, och så fort han hade hämtat sin väska så drog vi ner på stan för att kolla på en TV. Och han fick med sig en hem också! :) Nu sitter han och spelar xbox och verkar jättenöjd, och det tycker jag att han ska vara, för det är en snygg teve och med bra bild. Ska nog sätta mig ner och kolla på så att jag kan kramas lite med honom ;).

Hörs senare ikväll!



Fable tror jag spelet som han spelar heter. TV:n är en 40"


Min fina älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0