Good morning Sunshine!

  2009-04-14 | 10:26:03
Rubriker är inte min starka sida, haha!

Blir bara en liten kort uppdatering just nu, jag och syster ska kila iväg ner på stan en stund, och sedan ska jag fortsätta med min städning. Kommer att återkomma ikväll!

Få se om den lilla gröna följer med hem, men jag tror att jag blir för snål när jag väl står där med den i handen. Men som sagt, vi får se! Jag vill ju även ha ett par nya vår/sommar skor, stövlarna börjar bli lite väl varma, men som sagt, jag tror inte att jag kommer hem med något. Fast det får tiden utvisa.


Vill även passa på att hälsa till den coolaste svärmorsan man kan ha att jag saknar henne med och att jag kommer om ett par dagar! :) Puss på dig Annica! <3


Ja, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0