Blä.

  2009-04-15 | 15:26:04
Så försämrades min dag. Tåg. Kul! jag hatar verkligen att åka tåg, ett tag åkte vi alltid tåg till pappa (typ varannan helg, och minst en gång i månaden) och det gjorde att jag verkligen lessnade på tåg. Och att sitta där, själv, och utan något att läsa eller något att lyssna på. Nej, det är verkligen inte kul! Men men, eftersom pengar måste sparas och det tydligen var dyrare att mötas på halva vägen så har jag väl inget val. Men jag känner mig verkligen INTE pepp inför resan. Nästan så att jag skulle kunna stanna kvar en dag extra bara för att slippa, ja så hemskt är det. Men eftersom jag verkligen vill hem idag så får jag väl härda ut.

Kommentarer
Postat av: Erica

Usch ja, det är verkligen tråkigt att åka tåg. Det tar mellan 2,45 och 3 timmar att åka mellan Sala och Linköping och jag har åkt fram och tillbaks väldigt mycket den senaste tiden. Inte kul...

2009-04-15 @ 20:34:19
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Erica

Ibland kan det iofs vara skönt att åka tåg. Men det är bara om jag är riktigt trött och inte ett dugg rastlös.

2009-04-15 @ 20:34:53
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0