Bildbomb!

  2009-04-13 | 16:29:52
Här kommer en liten bildbomb, för att liksom komplettera de trista inläggen utan bilder, som kommer så ofta!


En outfit som jag tänkte ha idag, först. Men sedan ändrade jag mig.




Jag satte på mig detta istället :).



Har varit i gränby idag, och kollat på lite alternativt brudtärnematerial, samt annat!
Riktigt skön klänning! Fanns även i ljust blå.



Denna var jättejättesöt i verkligheten! Fanns även i rosa.



Denna gillade jag skarpt! Synd bara att den var blå. Fast den fanns i rosa med.




Sen hittade jag typ, världens sötaste klänning på Gina, var SÅÅ mig! OM jag ska köpa den så kommer jag att bo i den, det kan jag lova!




Ja, sen så hittade jag massor av fina skor, klackskor :D jag börjar att gilla mer och mer nu faktist, förvånansvärt!



Nu ska jag gå och städa lite, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica :))

Gud va fina klänningar!! :D



Ja Mood är lika bra som de dyra :D<33

2009-04-13 @ 17:02:08
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Annica

Den blå o den gröna va snyggast!!! Har du de bra i U-sala? Här är det väl OK! Men jag tycker du kan komma hem nu! För jag längtar efter dig!! :) Sköt om dig, bamse kramar från "Svärmorsan"

2009-04-13 @ 22:41:01
Postat av: Emelie

Det tyckte jag med! Få se om den gröna följer med hem redan nu ;). Jodå, det är bra, men man saknar ju alla hemma! Längtar efter dig också! :) Bamsekramar! <3

2009-04-14 @ 09:50:12
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: Erica

Varför var det synd att den blå klänningen var blå? Jag älskar den i alla fall! :-P Förresten, vilket datum var det som bröllopet är?

2009-04-15 @ 12:47:35
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Frida

Den där gröna ska ja ha på balen, fast vit , riktigt fin och skön!:)

2009-04-15 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0