2 år.

  2009-04-30 | 10:50:44
Hej vänner!

Idag så firar jag och min fina pojkvän 2 år tillsammans. Det är sjukt vad fort tiden går (även om det faktist inte har gått 3 år än, trots att du vill tro det pojken min ;D) och ja, 2 år. Det blir bara bättre och bättre för var dag som går, och jag är verkligen världens lyckligaste tjej som har haft turen att få en så underbar kille och en så underbara svärföräldrar!

Jag har lite svårt för att skriva känner jag, fantasin flödar inte direkt, men ni ser väl vad jag vill få fram kanske.
Jag älskar dig Christofer! <3


Idag så ska vi äta på Kinarestaurangen här i stan, och efter det så ska vi hem till Jimmy&Nanny och ha trevligt :).

Återkommer i morgon eller senare i helgen!

Ha en underbar Valborg allihopa







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ni är så fina! :)

2009-05-01 @ 13:59:51
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0