Vad vill ni?

  2008-10-30 | 00:08:17
Vad vill ni att jag ska ta upp i bloggen?

Är det något speciellt som ni vill att jag ska skriva ?
Tänkte fråga det eftersom jag sett att det är några fler än vanligt som går in på min blogg, och då vill man ju gärna ha lite konstruktiv kritik, eller iallafall lite tips om vad man kan skriva. Blir kanske lite långtråkigt med en massa inlägg om vad jag gör om dagarna, kanske vill ni att jag ska ta upp något ämne som ni tycker är intressant?

Jag tar ju upp fibromyalgi lite då och då när jag känner för det, men är det något speciellt som ni vill läsa om?
Tacksam för svar.

Puss och kram på alla sötbollar där ute! :*


Jag känner för att läsa en riktigt bra bok just nu.
Dock har inte min pojkvän några bra böcker på sitt rum,
men i morgon ska jag läsa Potter. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kära lilla Emelie (lite mera privat meddelande)



Du berörde mitt hjärta såååå mkt när jag läste din blogg "älskade lilla mamma"..... Shit vad jag grät;) Din mamma måste vara fruktansvärt stolt över dig, jag vet att jag skulle vara det om du vore min dotter.



Jag är 32år har fibro och tre barn var av en dem heter just Emelié. Mina barn är 9, 9 och 6 år och de är uppvuxna med min sjukdom. Har varit öppen och ärlig ang denna sjukdom och hur det är att leva med den.



Det där som du beskriver att du kan se på din mamma hur hon mår från dag till dag känner jag igen. Mina barn och min man ser/hör hur jag mår från dag till dag. Jag förstår även henne ang det där med att inte lägga över för mkt ansvar på dig. Vi vill väl att våra baran ska få vara just barn/tonåringara och göra det som man ska göra i den åldern.



Åhhh jag skulle kunna skriva hur mkt som helst och jag vet att det inte hade ngt med din fråga att göra men jag hittade inget annat ställe att få kontakt med dig:) hoppas att detta gick bra iaf:)



Många goa kramar till dig och din mamma:)

Även kramar till resten av familjen



Kram från en Dalatös

2009-09-07 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0