Ursäkta mig .

  2008-10-27 | 18:29:06
Ursäkta för dålig upptadering, ska skärpa mig, jag lovar!

Har varit hemma lördag söndag + halva idag. Har haft väldigt mysigt och trevligt med syskon och allt hemma.

I lördags så var familjen Lundberg hemma på ost och kex-kväll, haha väldigt roligt med massa fyllon, älskling var lite väl;) Haha, fick ett sugmärke på kinden(!) som ser lite ut som ett hjärta, tack för den ;*

I går så hade vi filmkväll hos elin, jag älskling, elin, matilda och min syster. Vi kollade på Dolt under ytan och På smällen. Var riktigt trevligt och värt att göra om! <3
_____________________________________

Och nu är datumet för festen nästan bestämt. Men glöm att det bara är en "halka in- kväll", det är inbjudan och utan inbjudan kan man glömma att komma in, vi har folk som ser till att det inte kommer in oinbjudna, så är det. Vi vill ha en lugn och trevlig kväll utan massa slödder vi inte känner som ska komma och förstöra.

Och jag tänker inte sjunka så lågt att jag går och pratar om festen öppet om det är någon i närheten som inte kommer att bjudas av någon anledning. Säger jag något om den så säger jag isåfall varför jag inte bjuder den och den, för ärlighet varar längst, och jag vet själv hur roligt det är att vara den som bara får höra om den "aproliga" festen som man inte blev bjuden på. Så det blir öppna puckar och sedan är man välkommen att fråga om man vill. Vi ska väl prata om hur många vi ska bjuda var, jag och Elin och sedan om det bli för många så vet jag inte riktigt hur jag gör, men förhoppningsvis så ska jag kunna bjuda alla som jag vill bjuda.
Det kommer nog att bli jätteskoj!
_____________________________________

Mamma berättade att hennes massör hade sagt att hon aldrig varit så mjuk i ryggen förut, och det är positivt! Sjukdomen är långt, långt ifrån att bli botad, men det är på rätt väg. Även om hon aldrig blir av med sjukdomen så känns det iallafall skönt att veta att hon mår bättre och är bättre i ryggen än hon varit iallafall.
_____________________________________

Nu ska jag spela lite och sedan ska jag och chrille kolla på film tillsammans :)
PUSS sötnosar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0