Fy för piller !

  2008-10-28 | 23:33:20
Filmen var söt. Dock lite besviken på slutet, men aja, det får duga ;)
__

Har riktigt "månads-ont-i-magen" som jag kallar det. FAN, pillrena funkade de första månaderna, men nu har jag lika ont igen. Nej, undrar om jag ska byta. Är rädd för biverkningar bara, och vill inte att det ska bli sämre, men sålänge jag slipper detta jävla magont så är jag öppen! Fy för Clerazette säger jag!

Jag går och lägger mig nu. Ingen mening med att vara uppe med så ont, kan inte koncentrera mig på något. Tror jag sätter i en film här på chrilles rum och borstar tänderna och lägger mig här. Då gör det inget om jag somnar. Ja så blir det.

Godnatt, puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan säga att jag har ALDRIG mått så dåligt som med de jäkla pillerna, någonsin! Stod inte ut.

2008-10-29 @ 15:27:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Wiccy

Jag äter Cerazette och för mig fungerar de utmärkt. Har ingen mens och slipper magont och biverkningar.

2008-10-29 @ 16:16:09
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0