~Dagens vill ha .

  2008-10-24 | 23:23:41
1. En alldeles egen systemkamera.
Bara för att jag älskar att knäppa kort, och det blir så fina bilder, det är så himla kul att springa runt med en kamera runt halsen och bara svämma över av inspiration. Inte för att min vanliga kamera är dålig, men min dröm är ändå att ha en egen systemis. Och då slipper jag låna mammas då jag vill känna mig extra kreativ.

2. Ett "ritbord" till datorn.
Ja, jag älskar att måla. Är vänsterhänt, men är lärd att ha datamusen på höger hand, så bilder blir inte snygga som är målade på datorn. Ända sedan jag hörde av pappa att det fanns sådana här saker så har jag velat ha en egen, men det blir nog att skaffa en i framtiden, jag får ha lite tålamod bara!

3. Arwen-smycket.
Oj, ingen sak jag kan skapa med hamnar på min sista "dagens vill ha". Utan ett smycke. Jag bär sällan halsband, men i våras såg jag att man kunde beställa detta underbara smycke. Det är så sjukt fint! alla som har sett sagan om ringen har väl sett smycket som Arwen bär, men som hon ger till Aragorn? MUMS säger jag bara,
______________________________________________________________________
Anledningen till att det bli "bombning" av inlägg nu på kvällen är att jag är sjukt rastlös. Har ingen aning om vad jag har lust med att göra just nu, och jag vill inte gå och lägga mig än. Är inte ett dugg trött. Funderar på om jag ska sno ett papper och en blyertspenna och skissa lite kanske, men vet inte vad jag ska skissa. Aja, få se hur jag gör.


___
Har haft 27 unika besökare idag, det tar sig!

Kommentarer
Postat av: Kim

Var någonstans va de du hittade smycket som Aragorn och Arwen bär? Jag vet att de e ett tag sen som du postade inlägget, men skulle bli sjukt glad och tacksam om du kom ihåg var de va! Hittar inte de någonstans! :(

2008-12-18 @ 08:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0