Can you trust me ?

  2008-10-27 | 22:51:56
Vilka vänner ska man lita på?
Vilka vänner är det som verkligen menar när de säger att "de finns här", att "de älskar en"? Och vilka säger det bara utan att verkligen mena det?

Det gäller att kunna se igenom de som talar sanning och de som inte gör det. De som inte låtsas och det som inte gör det.

Hur vet man egentligen vem man kan berätta känsliga saker för, vem som inte går bakom ryggen på en?
Det är svårt att se, men ibland önskar man att man kunde.

Det gäller att ge och att ta. Vill man att någon ska finnas till hands, så ska man själv se till att göra det för andra.
Om du går bakom ryggen på någon, så kan du räkna med att någon gör det mot dig någon dag.

Och nej, det har inte hänt något. Det är bara rent allmänna funderingar bara, jag blir väldigt djup ibland.

Vad jag vet så är alla mina vänner helt underbara, och det fortsätter jag att tro (veta) tills jag blir bevisad motsatsen.
Ta åt er älskade sötnosar.
________________


You just try to pull me down , it don't bite on me anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0