Not anymore .

  2008-11-23 | 19:09:56
Jag kommer inte på något att skriva om, och jag kommer inte på någon rubrik. KUL! Och jag som gillar att skriva, skriva av mig om tankar och annat. :< Har ingenting att skriva om, allting är så tråkigt så det är inte värt att berätta.

Nationellt prov har jag iallafall igen på tisdag, och jag är inte ett dugg pepp på att ha det måste jag säga. Men jag har ju inte direkt något annat val så.

Mamma mår väl som hon mår, hon är grymt glad över att det blir operation på knäet nu, så att hon slipper plågas av det. Men eftersom hon inte mår värre än vanligt så blir det ganska trist att skriva om hennes sjukdom just nu också. Hah, vilken tråkmåns jag är. :) Men men, ni får tåla det, nu blir det lite färre uppdateringar tills jag kommer på vad jag ska skriva om igen.

Puss på alla sötnosar därute :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0