Längtar så mycket!

  2008-11-30 | 22:05:44
Nu har mamma skrivit på fullmakten att jag får följa med Chrille och hans familj till Lanzarote, så den 20:e februari drar vi! Det ska bli så skönt! Speciellt då jag inte har varit så långt utomlands, har aldrig varit till något varmt ställe förut, men det ska bli jättekul!

Min lillebror blev 8 år idag. :) Han fick två filmer av mig och syskonen (+chrille såklart), han fick en turtlesfilm med 4 avsnitt av den gamla turtles-serien, och en liknande film fast med Transformers istället. Han har nästan kollat klart på båda :P.
Han fick också ett biljardbord, i miniformat, och en sparkcykel till snö. BIljardbordet åkte snabbt upp på bordet och vi var alla ivriga att få spela, jättekul!

Sedan kom en massa släktingar och grattade honom + min storebror som blev 20 i torsdags, och sedan åkte jag och Chrille hem till honom. Och nu ska jag typ gå och lägga mig, är ju skola i morgon!

_

På torsdag så ska mamma operera knäet. Vad skönt, för då slipper hon en smärta! Men läskigt med operation :o Det var ju dock en titthålsoperation så det är nog inte så farligt, det är ju trots allt inte jag utan mamma som ska göra den. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0